Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 72041.98 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.69 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Rower:Magner

MR W 36.3

Niedziela, 6 października 2013 · dodano: 06.10.2013 | Komentarze 0

LEDWIE CO POSKŁADAŁEM PRZERZUTKĘ, ZMIENIŁEM ŁAŃCUCH A TU TAKIE TRACH...

CÓŻ! NIE MA CO SIĘ DZIWIĆ. DWA LATA WSTECZ BLASZANA PUCHA KIEROWANA WÓWCZAS PRZEZ KOBIETĘ W WIDOCZNEJ CIĄŻY POKRZYWIŁA MI WIDELEC(I NIE TYLKO). DZIŚ RANO PODCZAS LEKKIEJ JAZDY ULEGŁ OSTATECZNYM NAPRĘŻENIOM I PĘKŁ W DWÓCH MIEJSCACH - NA PRAWEJ GOLENI TUŻ PONAD PIWOTEM I W MIEJSCU POŁĄCZENIA Z RURĄ STEROWĄ NA SPAWIE - WSZYSTKO OD STRONY UDERZENIA. CZAS JAZDY MAGNEREM DOBIEGŁ KOŃCA A PRZYNAJMNIEJ NA JAKIŚ CZAS. PEWNIE KUPIĘ NOWY WIDEŁ, NAJTANIEJ JAK SIĘ DA, RAMĘ ROZBIORĘ I ODDAM DO CZYSZCZENIA I MALOWANIA PROSZKOWEGO. PO WSZYSTKICH ZABIEGACH ZNÓW GO ZŁOŻĘ I BĘDĘ CHĘTNIE KORZYSTAŁ. PÓKI CO I NAWET NA CZAS ZŁOŻYŁEM RANGERA, Z KTÓREGO JESTEM ZADOWOLONY, CHOĆ TO SINGIEL WIĘC NIE POZOSTAJE MI NIC INNEGO JAK NAUCZYĆ SIĘ KORZYSTAĆ Z JEGO PROSTOTY.