Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Rower:Ranger

MR W 37.2 Z RODZINĄ NA TRZY ROWERY

Wtorek, 8 października 2013 · dodano: 09.10.2013 | Komentarze 2

DYSTANS I ŚREDNIA GODNA PODZIWU ALE DLA ... TRZYLETNIEJ DZIEWCZYNKI NA ROWERKU BIEGOWYM! TYLE RAZEM ZROBILIŚMY JADĄC NAD STAW I Z POWROTEM. LENA SAMA DZIELNIE SIĘ STARAŁA. POWRÓT JUŻ NA GŁODNY BRZUSZEK BYŁ CIĘŻSZY I TRZEBA BYŁO POMÓC MAŁEMU SZKRABOWI
Kategoria we troje, MR 2013

darty24
| 19:40 czwartek, 10 października 2013 | linkuj Witam mojego stałego i jedynego funa. Miło, że ktoś czasem czyta, co wypisuję.
Córa jest ambitna a czasem zmęczenie idzie na wygraną. Ale pomału od podstaw - czyli zabawy - należy zaczynać i drążyć otwór w skale...
tenbashi
| 08:29 czwartek, 10 października 2013 | linkuj Extra! Trening od najmłodszych lat! Najważniejsze żeby był fun :]

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iecee