Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71985.91 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Podjazdy:440 m
Rower:Ranger

MR W 39.5 PORANNA TRASA

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 27.10.2013 | Komentarze 1

NA POCZĄTKU PO 6:30 NA PĘTLĘ RUNDY. POWOLNE ROZJAŚNIANIE SIĘ JEST NAJCIEKAWSZYM DOŚWIADCZENIEM. Z NOCY ROBI SIĘ ŚWIT A WRAŻENIE MIAŁEM TAKIE JAKBYM JEŹDZIŁ CAŁĄ NOC. MOKRE LIŚCIE SZELESZCZĄ POD KOŁAMI. TYLKO JA, ROWER, SARNY I LAS.
RÓWNO O ÓSMEJ CHCIAŁEM SIĘ PRZEKONAĆ CZY EKIPA Z FR.ORG UMÓWIŁA SIĘ NA WYJAZD DO SPAŁY. ALE WSZYSTKIE ZAINTERESOWANE OSOBY CHYBA SPAŁY BO W MIEJSCU ZBIÓRKI NIE BYŁO ŻYWEJ DUSZY ROWEROWEJ. JAKOŚ DALEJ PRZEZ NOWOSOLNĄ, JANÓW I BUKOWIEC, AKSAMITNĄ I OKÓLNĄ WRÓCIŁEM SOBIE NA RUNDĘ A POTEM JUŻ TYLKO NA ŚNIADANIE DO DOMU.