Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71985.91 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Rower:

MB W 1.1 MOSIR

Piątek, 20 grudnia 2013 · dodano: 20.12.2013 | Komentarze 0

SZUKAJĄC ALTERNATYWY DO MARSZOBIEGÓW NP. WG PLANU Z MAGAZYNU ROWEROWEGO ZNALAZŁEM TUTAJ JAK POMAŁU BEZ WYPLUWANIA PŁUC NAMÓWIĆ WŁASNE EGO DO BIEGANIA. CEL MAM TAKI ABY OBNIŻYĆ MASĘ CIAŁA O OK 5-7 KG ORAZ UTRZYMAĆ FORMĘ NA DRUGI ROK. PLAN, WG KTÓREGO MAM BIEGAĆ NIE POMOŻE W OSIĄGNIĘCIU LEPSZYCH WYNIKÓW ALE SZCZERZE PRAGNĘ "ZATRYBIĆ" BY BIEGI WPROWADZIĆ NA STAŁE W CODZIENNOŚĆ. WTEDY PO JAKIMŚ CZASIE, PRZY DUŻEJ SYSTEMATYCZNOŚCI NA HORYZONCIE NA PEWNO ZACZNIE JAWIĆ SIĘ MAŁY PUNKT, KTÓRY BĘDZIE CELEM MOJEJ PRÓBY. POSTANOWIENIE ZALICZAM DO NOWOROCZNYCH I BĘDĘ TRZYMAŁ SIĘ I ŁAMAŁ W SOBIE BY NIE ODPUSZCZAĆ. MARSZOBIEGI "W DWÓCH KROKACH" ODBYWAŁ BĘDĘ CO DRUGI LUB CZASEM TRZECI DZIEŃ LECZ NIE MNIEJ NIŻ TRZY RAZY W TYGODNIU( NA SIEDEM DNI TRZY LUB CZTERY TRENINGI). W PRAKTYCE OKAŻE SIĘ ILE CZASU ZABIORĄ MI ĆWICZENIA... Z PEWNOŚCIĄ CZAS POŚWIĘCONY KU TEMU WYJDZIE MI NA DOBRE. ŻYCZĘ SOBIE POWODZENIA. A INNYM, KTÓRZY RÓWNIEŻ O CZYMŚ POSTANOWILI - WYTRWAŁOŚCI.