Kto?
Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71835.61 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;PMoje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Maj18 - 0
- 2024, Kwiecień38 - 0
- 2024, Marzec42 - 0
- 2024, Luty46 - 0
- 2024, Styczeń48 - 0
- 2023, Grudzień22 - 0
- 2023, Listopad40 - 0
- 2023, Październik36 - 0
- 2023, Wrzesień50 - 0
- 2023, Sierpień52 - 0
- 2023, Lipiec32 - 0
- 2023, Czerwiec38 - 0
- 2023, Maj57 - 0
- 2023, Kwiecień35 - 0
- 2023, Marzec27 - 0
- 2023, Luty40 - 0
- 2023, Styczeń50 - 0
- 2022, Grudzień35 - 0
- 2022, Listopad31 - 0
- 2022, Październik36 - 0
- 2022, Wrzesień33 - 0
- 2022, Sierpień17 - 0
- 2022, Lipiec27 - 0
- 2022, Czerwiec25 - 0
- 2022, Maj31 - 0
- 2022, Kwiecień22 - 0
- 2022, Marzec30 - 0
- 2022, Luty25 - 0
- 2022, Styczeń19 - 0
- 2021, Grudzień26 - 0
- 2021, Listopad21 - 0
- 2021, Październik33 - 0
- 2021, Wrzesień30 - 0
- 2021, Sierpień24 - 0
- 2021, Lipiec30 - 0
- 2021, Czerwiec24 - 0
- 2021, Maj28 - 0
- 2021, Kwiecień30 - 0
- 2021, Marzec27 - 0
- 2015, Lipiec1 - 0
- 2015, Czerwiec27 - 6
- 2015, Maj19 - 1
- 2015, Kwiecień18 - 1
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty8 - 7
- 2015, Styczeń12 - 0
- 2014, Grudzień5 - 3
- 2014, Listopad13 - 1
- 2014, Październik21 - 10
- 2014, Wrzesień16 - 3
- 2014, Sierpień16 - 0
- 2014, Lipiec20 - 6
- 2014, Czerwiec23 - 13
- 2014, Maj25 - 3
- 2014, Kwiecień21 - 2
- 2014, Marzec19 - 4
- 2014, Luty16 - 0
- 2014, Styczeń24 - 1
- 2013, Grudzień19 - 2
- 2013, Listopad15 - 5
- 2013, Październik23 - 11
- 2013, Wrzesień18 - 4
- 2013, Sierpień20 - 0
- 2013, Lipiec24 - 3
- 2013, Czerwiec20 - 0
- 2013, Maj22 - 0
- 2013, Kwiecień18 - 0
- 2013, Marzec13 - 0
- 2013, Luty13 - 0
- 2013, Styczeń8 - 2
- 2012, Grudzień12 - 0
- 2012, Listopad16 - 0
- 2012, Październik20 - 0
- 2012, Wrzesień14 - 0
- 2012, Sierpień21 - 0
- 2012, Lipiec26 - 0
- 2012, Czerwiec22 - 0
- 2012, Maj23 - 0
- 2012, Kwiecień18 - 0
- 2012, Marzec12 - 0
- 2012, Luty3 - 0
- 2012, Styczeń9 - 0
- 2011, Grudzień14 - 1
- 2011, Listopad19 - 0
- 2011, Październik17 - 0
- 2011, Wrzesień25 - 0
- 2011, Sierpień12 - 0
- 2011, Lipiec14 - 0
- 2011, Czerwiec19 - 2
- 2011, Maj16 - 2
- 2011, Kwiecień20 - 0
- 2011, Marzec15 - 1
- 2011, Luty16 - 0
- 2011, Styczeń12 - 0
- 2010, Grudzień5 - 0
- 2010, Listopad14 - 1
- 2010, Październik12 - 0
- 2010, Wrzesień15 - 0
- 2010, Sierpień14 - 2
- 2010, Lipiec17 - 0
- 2010, Czerwiec21 - 1
- 2010, Maj15 - 1
- 2010, Kwiecień26 - 12
- 2010, Marzec14 - 24
- 2010, Luty15 - 21
- 2010, Styczeń17 - 9
Dane wyjazdu:
39.24 km
9.24 km teren
01:47 h
22.00 km/h:
Maks. pr.:40.00 km/h
Temperatura:23.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy:100 m
Kalorie: kcal
Rower:Ranger
526
Piątek, 27 czerwca 2014 · dodano: 28.06.2014 | Komentarze 3
Ranger wczoraj został oczyszczony z zaschniętego błota. Wyregulowałem hamulce, oczyściłem i nasmarowałem wolnobieg choć mimo to "puka" gdy się kręci. Najważniejszą wymianę dokonałem w misce łożyska HT II od strony napędowej. Przed końcem ubiegłej jesieni zmieniałem od lewej strony. Gdy pojawią się luzy wymienię oba naraz by mogły równo odbierać obciążenia. Łożysko zastępcze do oryginalnej miski HT II nosi oznaczenie 6805 i powinno być uszczelniane ( 2 RS ). Ceny kształtują się od ok. 5 do 30-kilku złotych w zależności od jakości.Sama wymiana polega na wyjęciu starego łożyska. Ja wykonuję to operację na ciepło. Podgrzewam miskę palnikiem propanowym. Następnie uderzam miską o odpowiednio rozchylone imadło ( można posłużyć się rurką o odpowiedniej średnicy aby bieżnie mogły wyskoczyć ) i czekam aż łożysko odpowiednio się wysunie. Jeśli zatrzyma się w połowie a bieżnie dalej nie zechcą ruszyć potrzebny będzie śrubokręt. Czyszczenie pustej miski to obowiązek, kolejno można nałożyć do niej świeży smar do łożysk tocznych i wbić nowe zastępcze łożysko. Jeśli posiadasz pręt z brązu lub kawałeczek drewna to dobrze. Na deseczce postaw miskę kielichem ku górze a łożysko wbijaj równomiernie przez pręt z brązu, uderzenia kierując na zewnętrzną bieżnię. Po osadzeniu należy umieścić oryginalną uszczelkę z zestawu HT II. Większy kłopot to opiłowanie/stoczenie milimetrowej grubości karbu z osłonki łożyska a zarazem podpórki osi HT na wewnętrzną bieżnię łożyska. Wykonać tę operację trzeba gdyż łożyska SHIMANO są nietypowe i mają 7 mm szerokości wobec 8 mm MGK lub innych producentów. Majsterkowiczom polecam piłowanie pilniczkiem, ewentualnie szlifierką palcową. Warsztatowcom zabawę w toczenie. Zaznaczam, wykwalifikowany tokarz miał z tym problem. Wynikiem czego było ścięcie " kapelusza " osłonki.
Po zmontowaniu wszystko działa jakby sztywniej, w końcu mamy aż 2 mm więcej ciała. Teraz można cieszyć się jeszcze jednym, dłuższą żywotnością.
Kategoria w celach zarobkowych