Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71835.61 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Podjazdy:620 m
Rower:Speeder

Apteka z drugą dywizją, obiad i deser

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 0

Było dziś trochę fanu, bo Jurek gaduła napluł do kabiny jakiegoś polaczka a samochód a i owszem na belgijskich numerach. Obwieszony rowerami, bagażami, pierdołami, z klaksonem, na podwójnej ciągłej i jeszcze spychał nas na pobocze. Potem miał tupet donieść na grupę rowerzystów policjantom drogówki, stojącym przed Imielnikiem. Skończyło się na pouczeniu całej grupy. Żal tylko, że facio nie miał odwagi pozostać na punkcie kontroli, wtedy by się działo...

Całą trasę wytrwałem i zadowolony dojechałem na niedzielną krechę. Darek Kieruzel namawiał mnie na ostrzejszą zabawę. Możliwe, że dam się namówić przy najbliższej okazji.

Na koniec miał być obiad w domu, skończyłem u ojca na wyżerce. Aż pokrywka się nie domykała. Przed 18 chciałoby się powiedzieć:
" Wracam do domu ". Jakkolwiek nogi niosły więc tę " wisienkę ", ten deser spędziłem na rozmiękczającej mięśnie jeździe do Pabianic z powrotem przez Łódź, Łagiewnicką do Zgierza. Udany, gorący i pełen zabawnych sytuacji dzień rowerowy. No bo niemal 12 godzin poza domem w towarzystwie rowerka.