Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71985.91 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Podjazdy:166 m
Kalorie: 1390 kcal
Rower:Ranger

547

Poniedziałek, 25 sierpnia 2014 · dodano: 25.08.2014 | Komentarze 0

Rano już tylko siedem stopni. Słońce dogrzewało ale w cieniu, na wietrze zimno. Po godzinie czternastej przelotne opady w słońcu dość ciepło. Las w Łagiewnikach po wczorajszym deszczyku z mokrym podłożem i na chłodno.

Ranger zyskał napinacz łańcucha. Dospawałem stary hak od Magnum - oryginalny z licznymi szlifami. Wiem, nowe są po pięć złotych ale ja lubię dłubać. Oczywiście oprócz zamiany oryginalnej śruby mocowania na tę ze standardowym gwintem M( bo taki gwint również był w haku ) i usunięcia wodzika, który przy dość grubym, rometowskim łańcuchu ciągle, mimo mocnego dokręcania śrubką 4 mm przesuwał się tak, że blokował cały mechanizm to cała reszta tej prostej konstrukcji została bez zmian. Teraz wiadomo, że jest pewniej. Łańcuch nie spadnie na byle nierównościach. Cieszę się.