Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 72041.98 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.69 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Podjazdy:370 m
Kalorie: 2400 kcal
Rower:Speeder

Apteka z mocarzami a finisz z tyłu;]

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 2

darty24
| 19:10 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Nie trzeba. Oszczędź. 90 % trasy dla mnie do przejechania(przy tamtych warunkach) a koniec od Osse do Anielina strasznie porwany i niestety odjechali. Ważne, że pojechałem swoje. Co prawda chwilę jechałem sam. Później dogoniło mnie trzech chłopaków. Razem dotarliśmy do Glinnika. Wciągnąłem ich do góry i żaden nie dał zmiany. A na przedzie dojechaliśmy do 6,7 osobowej grupki, która ewidentnie sobie odpuściła więc długo nie czekałem i na ostatnich 500 metrach zebrałem trofeum końcówki finiszu!

P.S: Widziałem Ciebie w Zgierzu w sobotę jak już minąłeś targ a dojeżdżałeś do końca Aleksandrowskiej.
Pixon
| 06:22 poniedziałek, 8 września 2014 | linkuj Bomba! Gratki formy :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza