Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71676.83 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.74 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

00:25 h 6:15 km/h:
Maks. pr.: km/h
HR max:140 ( 74%)
HR avg:119 ( 63%)
Kalorie: 266 kcal
Rower:

Bieg ze stacji Widzew do pracy i taki sam powrót.

Czwartek, 11 września 2014 · dodano: 12.09.2014 | Komentarze 0

ŁKA spisuje się doskonale. Więcej czasu na spanie a kasy w domowym budżecie też nie ubywa za wiele w porównaniu np. do dojazdów autobusami 51 i 85 A. Zatem idzie jesień. Wczorajsza poranna letnia aura dość szybko zamieniła się w siąpiący deszcz, mżawkę tudzież. Doskonałym było ubranie się na bieg. I od stacji końcowej Widzew na bazę truchtem, po robocie tak samo w lekką mżawkę. Bilet drukowała maszyna a konduktor sprawdzał, także idzie ku dobremu.

Dzięki usprawnieniu czasowemu mogłem rano:
- wstać później do pracy
- znaleźć baterie do dawno nie używanego pulsometru Sigma PC - 15 i ustawić go odpowiednio
- obudzić córkę, która zaskoczona i uśmiechnięta otwierała oczy ze zdumienie, że tata w domu.