Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71985.91 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Mała jazda na finał Bike Orient oraz MTB Opoczno XC track

Sobota, 25 października 2014 · dodano: 25.10.2014 | Komentarze 0

30, 37, 25 2:05:16

Na finał sporo osób docierało przed limitem czasu godz. 17. Spotkałem Łukasza, który nie zaliczył kilku punktów z drugiej części trasy giga. Ku pokrzepieniu udał się w kierunku grilla generującego przyjemne aromaty...
Niedługo po tym znajduję strzałki nadające kierunek pętli zawodów ekipy z Opoczna. Całkiem nieprzypadkowo zastaję grupę pięciu osób przy kapliczkach. Właśnie zwieńczyli oznaczanie trasy a na cześć raczyli częstować siebie i mnie płynem o ciekawym zabarwieniu i właściwym do temperatury otoczenia działaniu.
Trasa szybka. Przy skoczni agrafki w dół i do góry. Do Brzozy pędem w dół. Przed kapliczkami dwa podjazdy i zjazdy. Będzie szto diełac...