Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:151 ( 79%)
HR avg:119 ( 62%)
Podjazdy:144 m
Kalorie: 1141 kcal
Rower:Ranger

585

Piątek, 12 grudnia 2014 · dodano: 14.12.2014 | Komentarze 3

Po odpoczynku i wyleczeniu zatok, można brać się do przygotowań na następny sezon.

Magner. Tak to jest temat! Widelec czarny i stery czarne wymieniłem, koszt 50 zł.
Manetka Sram x 7 nie działała. Rozebrałem, wszystko na miejscu prócz pękniętego, stalowego wodzika. Udało się pospawać i złożyć tak, że przerzuca. Jedynej rzeczy nie jestem w stanie poprawić - naciągu sprężyny by ciągnąca dźwignia powróciła na swoje miejsce. Ale może nie będzie tak bardzo dokuczać podczas jazdy. Przerzutka przednia Alivio: jej ramię wyprostowałem i ustawiłem pi razy drzwi i nie ociera. Pewnie jeszcze będę regulował. Blat 42 t wyprostowałem. Na pewno podczas jazdy będzie lepiej widoczne i wtedy też się tym zajmę. Lewe ramię korby na złomowisku. Czekam na używkę, za którą zapłaciłem 30 zł.

Rangerem w piątek do pracy. Zmieniłem z przodu oryginalne klocki Tektro na BBB. Te pierwsze hamowały przez ponad 3 kkm, czyli całkiem nieźle. Przyjrzałem się też korbie i zmieniłem łożyska w miskach suportu tegoż, tym razem oba ale jedno zostawiłem bo nie miało luzu. Za "lepsze" łożyska zapłaciłem 55 złotych i chcę się przekonać jak to długo pojeździ w stosunku do tych po 38 za komplet.

70, 18 2:02:06

Pixon
| 18:29 poniedziałek, 15 grudnia 2014 | linkuj Ależ tu nie ma co przesadzać, ty jesteś młody ;)

Również pozdrawiam!
darty24
| 15:45 poniedziałek, 15 grudnia 2014 | linkuj Umiejętności a i owszem się przydają. W ogóle po tej przerwie i nic nie robieniu czuję się doskonale jak młody Bóg i wcale tu nie przesadzam, bo w końcu jestem rowerzystą. Hę!

Pozdrawiam.
Pixon
| 08:18 poniedziałek, 15 grudnia 2014 | linkuj Ten wpis powinien mieć tytuł "złota rączka" :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enieo