Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71785.27 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:162 ( 85%)
HR avg:109 ( 57%)
Podjazdy:164 m
Kalorie: 943 kcal
Rower:Ranger

588

Środa, 17 grudnia 2014 · dodano: 17.12.2014 | Komentarze 0

W Ranger'ze szykuję małe zmiany. Inny napinacz: z rosyjskiej przerzutki z mega krótkim wózkiem, który ogarnia rometowski, stary dobry łańcuch do napędów jednobiegowych. Przód na dwa biegi 42 i 26 zębów. W tym celu mniejszą koronkę muszę odsunąć o co najmniej 2 mm tak by łańcuch nie łapał kominków większej tarczy. Ślizg do linki przerzutki przedniej dolnego ciągu zakupiłem, przerzutkę takową znalazłem ze starych zapasów, manetka - to nie będzie żart - to stara wajcha pokroju SIS. Wypadałoby wydłużyć łańcuch o co najmniej jedno ogniwo bo o tyle uprzednio skracałem. Jeśli to nie pomoże, zakupię oryginalnie dłuższy, sramowski ze 114 ogniwami - łańcuch taki jest dłuższy o 6 ogniw od obecnego.

Jeśli taki system zatrybi będę miał możliwość podjeżdżać bardziej strome lub technicznie trudniejsze ścieżki z wolnobiegiem 18 t!