Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71877.71 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:184 ( 98%)
HR avg:124 ( 66%)
Podjazdy: 90 m
Kalorie: 1387 kcal
Rower:Speeder

Do Łodzi w paru sprawach

Środa, 14 stycznia 2015 · dodano: 15.01.2015 | Komentarze 0

Zdjąłem z wieszaka lekko przykurzonego Speedera. Tylna dętka z małym ciśnieniem. Jak później się okazało łańcuch na którymś ogniwie "puścił" i ledwo wróciłem do Zgierza. A byłem w RCK przy Franciszkańskiej celem wyrobienia legitymacji HDK. Szczęściem Serolog w końcu była dostępna. Tylko nieprzyjemny pan w rejestracji popsuł wizytę. Ale szybko zmienił ton po moich paru przemyślanych zdaniach. Póki co w łódzkim RCK poddałem się sześciu donacjom. Niewiele lecz mam zamiar na bieżąco co dwa miesiące oddawać.
Następnie pomknąłem do sklepu plastyków po sześć różnych kolorów farb akwarelowych dla zabawy w malowanie z Leną.
Kolejno zajrzałem do Exim Bike'a aby pokręcić trenażerem i poznać trasę konkursu Shimano. Na profilu kolegi Damiana przejechałem 5 km odcinek ze średnią nachylenia 3% w czasie 9:59. Rozgrzewałem się dalej i poprosiłem Tobiasza aby wprowadził mój profil. Zmienił masę mojego ciała z 85 kg Damiana na moje 88. Ciekaw byłem końcowego wyniku ale na ostatnim kilometrze oprogramowanie zawiesiło się a ja musiałem zniesmaczony zakończyć ciężki podjazd, miejscami rzędu 8 - 10 %.
Do końca stycznia jest czas aby wykręcić swoje. Możliwe, że nawet pojadę swoim Speedem, rama w Treku jest za mała o co najmniej 4 cm jak dla mnie.

Czas pulsometru również z trenażera: