Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71985.91 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Temperatura:-16.0
HR max:159 ( 83%)
HR avg:114 ( 60%)
Kalorie: 426 kcal
Rower:Magner

Próba jazdy.

Sobota, 23 stycznia 2010 · dodano: 24.01.2010 | Komentarze 1

Sobotnia noc. Czytam forum czerwonych i przed godziną 23 nabieram ochoty na jazdę. Ruszam, ubrany w podwójną warstwę. Na głowę kominiarka i gogle. Wiem, że moje stopy z mrozem nie mają szans...

Trasa asfaltowa do bulwarów przy Wiśle. Śnieg piszczy pod oponami, na rzece lód a gdzieniegdzie "kałuże", w których grzeją się łabędzie. Chęci do jazdy w takich warunkach są ogromne jednak obuwie bez ochraniaczy nie daje szans na jazdę. Robię sobie spacer w drodze powrotnej i na trochę przechodzone stopy rozgrzewają się Dojeżdżam na osiedle i znów spacer już pod sam dom.

Przedni bujak zamarzł - automatyczny lock;] Prócz stóp reszta bez zarzutów