Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71835.61 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Podjazdy: 40 m
Rower:Magner

Środa, 10 lutego 2010 · dodano: 10.02.2010 | Komentarze 2

Dzisiejszy wyjazd należał do dość zimnych. Mróz na minus dziewięć dał znaki tylko na policzkach(polecam wazelinę;) jako warstwę ochronną) i palcach u obu kończyn. Natomiast zupełnym zaskoczeniem było ocieplenie na plus dwa w drodze powrotnej. Korzystając z przebijających się promieni słońca ominąłem drogę na skróty i postanowiłem dojechać do bulwarów od strony ronda czyżyńskiego dalej al. JP II, widokiem. Mnóstwo ptactwa i ludzi dokarmiajacych. Kry po Wiśle nie pływają tylko trzymają się twardo brzegów.
Na ścieżce przy Błoni jeszcze zmarznięty śnieg. Chciałem spróbować jeszcze lasku Wolskiego ale niestety przebieg łańcucha nie pozwala mi na jazdę na niskich biegach. A takie wspaniałe są warunki do jazdy, śnieżek doskonale ubity aż lepi się do opon...

Powrót przez Podgórze i mały przystanek w Secesji na przegląd asortymentu.