Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 72041.98 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.69 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR avg: ( 40%)
Rower:Magner

Środa, 3 marca 2010 · dodano: 03.03.2010 | Komentarze 2

Po skończeniu pracy pogoda w kratkę, padające bzdziejstwo na przemian ze słońcem rażącym oczy. Decyzja, krótka-dotrzeć do Sikornika, trasą DINA przejechać do wolskiego. Wszystkie dróżki przejezdne, trochę błota nie przeszkadzało ale zalegający, zmarznięty śnieg zmniejszał tarcie i lądowałem parę razy na boku...

Wspaniale się jeździ w takich warunkach bo wiatru mniej i bez żadnych smrodów spalin. Jakoś wróciłem zjeżdżając bardzo szybko w dół od opactwa na Bielany a resztę z wiatrem przez księcia Józefa, bulwarami i Wielicką.