Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Rower:Magner

Słońce i wiatr;]

Środa, 10 marca 2010 · dodano: 10.03.2010 | Komentarze 2

Korzystając z przyzwoitych warunków atmosferycznych udałem się w rekonesans terenu po niedzielnym wyrypie enduro69. Las Sikornik i zielony szlak pieszy; Wolski i niebieski rowerowy - CUD MIÓD! OO. Kameduły też zaliczyłem. Potem szybko na dół w Bielany. Następnie Tyniec a stamtąd lasem przez Podgórki Tynieckie, Kobierzyńską, Ruczaj, Łagiewniki, r. Matecznego do Secesji po linkę. To tyle...
Kategoria inne przypadki

darty24
| 21:06 środa, 10 marca 2010 | linkuj Dzięki za miły w słowach komentarz. Zgadzam się, masz udział w tym, że zacząłem pisać. Choć to pierwszy rok, któryś miesiąc to podoba mi się bardzo ta opcja. Dzięki.
Możliwe, że wczoraj lub dziś ale żeby nie pamiętać... Robin!
robin
| 20:55 środa, 10 marca 2010 | linkuj Cieszę się, że tak dzielnie jeździsz, myślę, że mam mały udział w Twoim blogowaniu, widzisz, że warto! Każdy przez każdego poznaje nie tylko swoje okolice, ale również okolice innych, lub nawet swoje niby znane a nie do końca, chyba Cię dziś widziałem lub wczoraj jak jechałeś z pracy Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enspo