Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Temperatura:-3.0
Rower:Magner

Nie Rudno lecz nudno;)

Niedziela, 7 marca 2010 · dodano: 10.03.2010 | Komentarze 8

Pierwszy wyjazd z ekipą pod szyldem enduro69. Start 9:30 spod gada. Dociera nas kilku zapaleńców: Space, Dino, dr_watson, Kubus18, MAXKAD, DARth FUder, rekinh i ja. O kimś zapomniałem?

Standart na początek, ślizganko na dupach przed lasem z sikorką a potem trochę we Włoskim;P
Tracę przedni hamulec, trochę mnie bierze rozgoryczenie gdy wyobrażam siebie wracającego do domu. Nie poddałem się choć przy założeniu jazdy w terenie to nierozsądne tak sobie folgować z tylnym brejkiem. Jazda w okolicach Kryspinowa bardzo terenowa słowem - Enduro. Potem jakoś dojeżdżamy jadąc trasami maratonu MTB i docieramy w dolinę półrzeczki i tego typu łamania kołem. Na szczęście tylny hamulec spisuje się do końca i trochę się przeciera. Gdy wyjeżdżamy w okolicach Mnikowa część z nas(ja,MAXKAD,Space) wraca asfaltem a reszta(DARth FUder,DINO,kubus18,rekinh) docierają do Rudna a potem nawet do Krzeszowic!
Podobał mi się ten wyjazd, ze względu na klimat nie obyło się bez śmichów jak i wypadków z trasy i gleb. Bilans oceniłem-straty w hamulcu, który został zastąpiony innym(tył czeka ten sam los) i lekko pościerane kostki. Stopy bez odmrożeń. Właśnie to dziwne bo już za Kryspinowem o mało nie upadłem bokiem na kruchy lód, pod którym było błoto. Podtrzymałem się prawą stopą, którą w ostatnim momencie wypiąłem z pedałka i wsadziłem dwa lub trzy razy pod ten kruchy lód. Przede mną niemal identycznie przejechał darfu, mocząc buta w ochraniaczu w tej kałuży. Także mokra stopa szybko marzła a arktyczny wiatr otulał ją chłodem tak, że pod koniec jazdy prawie wcale jej nie czułem!
Zdjęcia są i czekają do obróbki. Będą wkrótce tak więc zapraszam;]

SĄ!

OO Kamedułów widoczne z trasy rowerowej. © darty24

To chyba Hotel BELWEDER? © darty24

MAXKAD
| 18:58 piątek, 12 marca 2010 | linkuj n oto się dowiedziałem - zaraz sobie pogadam z moją heheheheh.
darty24
| 17:22 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Panowie! Zrobienie zdjęcia jak lecisz na drzewo jest mniej prawdopodobne jak uchwycenie np. stada saren, które na niebieskim szlaku sobie biegły równolegle do naszej trasy. MAX - jesteś bardziej rogaty niż Ci się zdawało...

darfu - muszę zaznaczyć, że niektóre zdjęcia rowerzystów, które zrobiłem podobają się nawet mnie. Trzeba będzie kiedyś poświęcić czas na zdjęcia uczestników np. maratonu:]
darfu
| 07:45 piątek, 12 marca 2010 | linkuj hehe, w końcu sie widzę na rowerze, dzięki Darek
MAXKAD
| 06:55 piątek, 12 marca 2010 | linkuj miałeś aparat pod ręką i mojej MAXgleby nie uwieczniłeś - jestem rozczarowany heheheheheheh
| 08:39 czwartek, 11 marca 2010 | linkuj Gość powinien relacje z imprez sportowych pisać - masz DARty24
darty24
| 21:53 środa, 10 marca 2010 | linkuj vanhelsing-Nie czytałeś tego tematu na forum enduro69. Ja uważam, że tak na przkór będzie sprawiedliwie tym co próbowali odmienić los jeszcze przed wyjazdem w te piękne tereny;]

robin-słodzenia ciąg dalszy;p
Dziś nie mam wiatru we włosach aby zająć się zdjęciami ale czekaj bo przyjdzie pora!
vanhelsing
| 21:13 środa, 10 marca 2010 | linkuj Tytuł chyba na odwrót - Nie nudno lecz Rudno :P
robin
| 21:10 środa, 10 marca 2010 | linkuj Zarówno jeździsz jak i piszesz świetnie. Teraz czekam tylko na zdjęcia. Już wystawiam 5 jak będą zdjęcia pewnie będzie piątka w serduszku albo lepiej ...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa okojn