Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71835.61 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:198 (104%)
HR avg:169 ( 88%)
Podjazdy:550 m
Kalorie: 2154 kcal
Rower:Magner

IV Łódzki maraton rowerowy - MazoviaMTB ZGIERZ 2010

Niedziela, 25 kwietnia 2010 · dodano: 27.04.2010 | Komentarze 0

Czas start. Nikt chyba nie spodziewał się tak różnorodnej trasy, świetnie poprowadzonej, technicznej i wspaniale przewyższonej jak na warunki równiny łódzkiej. Mój start z V sek postawiony był na jedną kartę - mam awansować choćby o stopień. Start w moim wykonaniu za mocny - oczekiwanie na start trochę uspokoiło serce - no i po 10 km już nie czuję, że mam moc. Zwalniam ale nie poddaję się. W lesie Szczawińskim kilka postojów. Kilkanaście jak nie kilkadziesiąt osób wymyśliło sobie, że przejdą z rowerami po kładeczce. Właściwie to chyba 90% startujących tak sobie z tym fantem poradziła. Ja zamoczyłem ledwie prawego buta i okrasiłem go na błotko;] Podjazdy na wzniesienia w parku wzniesień łódzkich to pikuś, to samo w lesie łagiewnickim. Ale wrażenia z jazdy po lesie niezapomniane - wspaniała kolejka górska. To co mnie zatrzymało to krótki ale soczysty interwał w Smardzewie. Po podprowadzeniu, w dół z impetem pomiędzy usypanymi hopami. Ostatnia akcja miała się rozegrać na stoku wyciągu narciarskiego na Malince. No i faktycznie - na sam koniec wisienka do całego smacznego wręcz pysznego tortu. Ostro w górę po gumowym tracku a potem na dół by za chwilę pokonać 2/3 poprzedniego podjazdu znów do góry. Reszta to objazd wokół stawu MOSiRu i meta.

Mam nadzieję, że na przyszły rok przybędzie do Zgierza każdy obecny 25 kwietnia oraz Ci co żałują, że nie dotarli.

P.S.Wyniki są na stronie. Gratulacje dla Bartka Janowskiego z Krakowa z złoto w Giga