Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71785.27 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:171 ( 90%)
HR avg:117 ( 61%)
Podjazdy: 40 m
Kalorie: 1059 kcal
Rower:Magner

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 0

Rano chłodniej. Po pracy deszcz. Nie poddałem się pogodzie, zwłaszcza, że była okazja do przetestowania SLX'a. Mokro to trudne warunki dla mechanizmów. Po dojeździe asfaltem na Prokocim, wskoczyłem w błoto, pokrzywy(nogi cudnie szczypią) i kamieniste ścieżki w parku by poznać możliwości opon i przerzutki. A używaną wcześniej przez Darfu tylną przerzutkę z lekkimi luzami sprzężyłem z klamkomanetką Alivio i ośmioma zębami srama. Działanie całości jest o wiele sprawniejsze. Zmiany przełożeń następują szybciej i ciszej, tak w górę jak i w dół. Prócz tego zmieniarka zaprojektowana w systemie SHADOW nie podskakuje tak nerwowo na wybojach przez co trakcja jest stabilniejsza i można dokręcać nawet gdy jest mokro. Łańcucha nie zrywa i nie ma mowy o przeskokach. Sprężyna naprężająca długi wózek doskonale prowadzi łańcuch. Jestem zadowolony. Dzięki Darfu.