Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71978.79 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.71 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:186 ( 97%)
HR avg:135 ( 71%)
Podjazdy:520 m
Kalorie: 2642 kcal
Rower:Magner

deep into the track

Sobota, 26 czerwca 2010 · dodano: 26.06.2010 | Komentarze 0

Spontaniczny wyjazd. Przez Kurdwanów, ul. Podgórki jakoś trafiłem do Zakopianki. dalej: Libertów - Skawina - Tyniec - Tor kajakowy - Bielany - Las Wolski(szlak niebieski rowerowy). Pozwolę sobie krótko opisać, warunki terenowe doskonałe do sparwdzianu własnych umiejętności. Jeżdżąc na starych oponach Michelin spowrotem nie mam trzymania bocznego. Złapałem snejka ale tylko przez to, że w oponie miałem "bombę z opóźnionym zapłonem" czyli cieniutki drucik od linki, który to przy dobiciu przebił się do dętki. Zmiana trwała długo gdyż musiałem co rusz odpędzać się od krwiopijczych komarów. Zaraz po zmianie gdy ruszyłem ryszyły się również młode dziki w liczbie 5 do 6 razem z mamą. Każde uciekało w inną stronę... A to zazwyczaj człowiek ucieka przez dziczyzną. Zaraz po tym popłochu znów natknąłem się na to samo stado ale już wszystkie goniły za starą w poprzek dróżki. Przyznam, że pierwszy raz doświadczyłem bliskiego spotkania w lasku W. z dzikami. Również rzadko jeżdżę bez kasku. Dziś miałem tę okazję a zamiast kasku miałem słuchawki, wiadomo nie uchronią mnie przed upadkiem ale za to muzyka FLUXION wprowadziła mnie w wyjątkowo głęboki nastrój. Pozwoliło mi się to skupić na jeździe jak nigdy dotąd.
Dokończyłem niebieski i wyjechałem z Wolskiego i wspiąłęm się do Sikornika. Tam też ślisko ale już bez problemów. Resztę przez błonia, bulwary i do domu. Bardzo udany, samotny i jeden z ostatnich wypadów po krakowskich okolicach.