Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71877.71 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:182 ( 95%)
HR avg:129 ( 67%)
Podjazdy:170 m
Kalorie: 2410 kcal
Rower:Magner

124

Piątek, 19 listopada 2010 · dodano: 19.11.2010 | Komentarze 0

Po pracy miałem trochę czasu i wykorzystałem go na przejażdżkę w stronę Port Łódź. Spore toto. Potem przejechałem przez miasto i szybko postanowiłem dotrzeć do lasu łagiewnickiego. Ścieżką leśną dla rowerów pojechałem w stronę stawów, później przeciąłem Wycieczkową i dalej dotarłem do pieszego czerwonego. Fajnie się jeździ tą dróżką, nie ważne jaka panuje pora roku. Zimą kiedy jest pełno śniegu jest bajecznie, dziś były mokre liście przykrywające sporo błota. Dalej po północnej części lasu ulicą Brukową i spowrotem wyjazd do kapliczek. Tam podjeżdżałem trójkrotnie szlakiem żółtym na wzniesienie aby ostatecznie zniknąć w Smardzewiu już na żółtym szlaku łącznikowym z MOSIRem w Zgierzu. Odbiłem w prawo i dotarłem do Zgierza moim ulubionym odcinkiem - drogą przy torze kolejowym. Wyjeżdża się na ul. Dubois. Mały rozjazd i do domu. Super sprawa.