Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71877.71 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:194 (102%)
HR avg:148 ( 77%)
Kalorie: 2957 kcal
Rower:Magner

Jazda do czerwoności spod kaloryfera i nie tylko...

Sobota, 27 listopada 2010 · dodano: 27.11.2010 | Komentarze 0

POjechałem wcześnie bo przed ósmą. Wzdłuż torów na Łowicz i dotarłem aż do Podola. Po drodze sporo ciekawych polnych odcinków a grunt złapał mróz więc było twardo. Potem zakręciłem na Zelgoszcz i Dobrą do parku krajobrazowego wzniesień łódzkich - czarnym szlakiem do lasu łagiewnickiego i odbiłem na niebieski. Niesamowite warunki do jazdy terenowej.

Ok 10 zjechało się ośmiu. Byłem najmłodszy. Wśród nas jecahło dwóch Pawłów i Ryszard. Reszta bliżej mi nie znana. Grupa podzieliła się na 5/8 w stosunku teren/asfalt. Tych czterech panów, dobrze po 50tce dawali takiego czadu po tym śniegu w lesie, że moje wrażenie nie mineło do końca kilku rundek po najciekawszych częściach lasu po stronie południowej od ul. Okólnej. Bolały mnie nawet nogi z pomocą przyszedł naturalny antyoksydant - biała herbata.