Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71835.61 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:184 ( 96%)
HR avg:145 ( 76%)
Kalorie: 2535 kcal
Rower:Magner

Kawaleria kaloferyrowerowa w fuzji z Kasztanami po Lesie Łagiewnickim

Niedziela, 28 listopada 2010 · dodano: 28.11.2010 | Komentarze 0

Wczoraj był kaloryfer a dziś chciałem spróbować zdążyć do parku Julianowskiego, skąd w oba dni łikendu startują rowerzyści. Jeśli bym nie zdążył się z nimi zabrać to zawsze w lesie można się spotkać i to całkiem przypadkiem dziś się mnie zdarzyło.
Najpierw samotnie próbowałem się rozkręcić po wczorajszym piekle bo dało się we znaki i to bardzo. Już miałem się poddać i nagle przy jednym ze stawów pojawił się kordon kaloryferów. Zawróciłem i dogoniłem całą grupę. Potem przy ul. Wycieczkowej spotkaliśmy się z owymi Kasztanami. I tak utworzony zespół ruszył po trasie - bardzo podobnym okrążeniu jak wczoraj. W toku jazdy uformowały się na pewno jakieś grupy. Mnie udało się trzymać najszybszych przez 20 km. Jazdy nie byłoby końca gdyby nie gałązka, która przestawiła mi tylną przerzutkę. Zanim udało mi się to poprawić grupa zdążyła już odjechać a ja skruszony powróciłem do rodziny i udaliśmy się na spacer.