Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Temperatura:-8.0
HR max:182 ( 95%)
HR avg:144 ( 75%)
Kalorie: 1671 kcal
Rower:Magner

Śniegiem z przygodami.

Sobota, 4 grudnia 2010 · dodano: 05.12.2010 | Komentarze 0

Ładnie nasypało ale drogowcy w Lesie Łagiewnickim spisali się na piątkę. Najważniejsze ścieżki utorowane pługiem.
Zima to pora roku wielu sportów. Narciarstwo biegowe na pewno jest upowszechnione bo ślady są widoczne niemal po każdym obrocie korbą. A tych było niemało. Nie jeździ się po śniegu szybko i przyjemnie a raczej technicznie. Upuściłem ciśnienie z przodu i z tyłu. Niestety dętka została uszkodzona. Zapas, który wożę okazał się nic nie wart. Łatany przeze mnie miał taką szczelność, że po 300-400 metrach musiałem dopompowywać. Koszmarne były ostatnie 5 km. NIeźle się zziajałem. Cóż, wyjazd i warunki idealne by się sprawdzić ale...