Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Rower:Magner

127

Piątek, 17 grudnia 2010 · dodano: 18.12.2010 | Komentarze 0

Do pracy odpowiednio wcześniej wyjechałem. Jedna gleba poważnie obiła moją lewą nogę w stawie - na lodzie nie ma szans i nawet niskie ciśnienie nie pomaga. Dotarłem w sam raz a siniak zaczyna nabierać ciekawych tonacji barw. Kumple z podziwem witali mnie. Ja z podziwem witałem ich. W sumie rano to tylko jedno miejsce nie było przejezdne a może nie chciało mi się próbować.

Piątek a my w pracy do 19! Tak wyszło. Ja nie płakałem. -15 powitało mnie jadącego. Ominąłem miejsce nieprzejezdne. Przebrnąłem przez Łódź a od Palki jechałem ścieżką rowerową. Za Brzezińską nieodśnieżone. Całkiem ciekawie i chyba wyjątkowo idealnie wygląda udeptany track przy Wycieczkowej. Super: twardo, wąsko z małymi zakrętami i lekko w dół. Przy kaloryferze dałem do Arturówka. Skręciłem w niebieski i do Łagiewnik. Na tej drodze ładnie mnie zarzuciło na warstwie miękkiego śniegu ale nie było "rulonika".

Na koniec wolniej i do ciepłego domu.