Kto?
Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;PMoje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Maj16 - 0
- 2024, Kwiecień38 - 0
- 2024, Marzec42 - 0
- 2024, Luty46 - 0
- 2024, Styczeń48 - 0
- 2023, Grudzień22 - 0
- 2023, Listopad40 - 0
- 2023, Październik36 - 0
- 2023, Wrzesień50 - 0
- 2023, Sierpień52 - 0
- 2023, Lipiec32 - 0
- 2023, Czerwiec38 - 0
- 2023, Maj57 - 0
- 2023, Kwiecień35 - 0
- 2023, Marzec27 - 0
- 2023, Luty40 - 0
- 2023, Styczeń50 - 0
- 2022, Grudzień35 - 0
- 2022, Listopad31 - 0
- 2022, Październik36 - 0
- 2022, Wrzesień33 - 0
- 2022, Sierpień17 - 0
- 2022, Lipiec27 - 0
- 2022, Czerwiec25 - 0
- 2022, Maj31 - 0
- 2022, Kwiecień22 - 0
- 2022, Marzec30 - 0
- 2022, Luty25 - 0
- 2022, Styczeń19 - 0
- 2021, Grudzień26 - 0
- 2021, Listopad21 - 0
- 2021, Październik33 - 0
- 2021, Wrzesień30 - 0
- 2021, Sierpień24 - 0
- 2021, Lipiec30 - 0
- 2021, Czerwiec24 - 0
- 2021, Maj28 - 0
- 2021, Kwiecień30 - 0
- 2021, Marzec27 - 0
- 2015, Lipiec1 - 0
- 2015, Czerwiec27 - 6
- 2015, Maj19 - 1
- 2015, Kwiecień18 - 1
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty8 - 7
- 2015, Styczeń12 - 0
- 2014, Grudzień5 - 3
- 2014, Listopad13 - 1
- 2014, Październik21 - 10
- 2014, Wrzesień16 - 3
- 2014, Sierpień16 - 0
- 2014, Lipiec20 - 6
- 2014, Czerwiec23 - 13
- 2014, Maj25 - 3
- 2014, Kwiecień21 - 2
- 2014, Marzec19 - 4
- 2014, Luty16 - 0
- 2014, Styczeń24 - 1
- 2013, Grudzień19 - 2
- 2013, Listopad15 - 5
- 2013, Październik23 - 11
- 2013, Wrzesień18 - 4
- 2013, Sierpień20 - 0
- 2013, Lipiec24 - 3
- 2013, Czerwiec20 - 0
- 2013, Maj22 - 0
- 2013, Kwiecień18 - 0
- 2013, Marzec13 - 0
- 2013, Luty13 - 0
- 2013, Styczeń8 - 2
- 2012, Grudzień12 - 0
- 2012, Listopad16 - 0
- 2012, Październik20 - 0
- 2012, Wrzesień14 - 0
- 2012, Sierpień21 - 0
- 2012, Lipiec26 - 0
- 2012, Czerwiec22 - 0
- 2012, Maj23 - 0
- 2012, Kwiecień18 - 0
- 2012, Marzec12 - 0
- 2012, Luty3 - 0
- 2012, Styczeń9 - 0
- 2011, Grudzień14 - 1
- 2011, Listopad19 - 0
- 2011, Październik17 - 0
- 2011, Wrzesień25 - 0
- 2011, Sierpień12 - 0
- 2011, Lipiec14 - 0
- 2011, Czerwiec19 - 2
- 2011, Maj16 - 2
- 2011, Kwiecień20 - 0
- 2011, Marzec15 - 1
- 2011, Luty16 - 0
- 2011, Styczeń12 - 0
- 2010, Grudzień5 - 0
- 2010, Listopad14 - 1
- 2010, Październik12 - 0
- 2010, Wrzesień15 - 0
- 2010, Sierpień14 - 2
- 2010, Lipiec17 - 0
- 2010, Czerwiec21 - 1
- 2010, Maj15 - 1
- 2010, Kwiecień26 - 12
- 2010, Marzec14 - 24
- 2010, Luty15 - 21
- 2010, Styczeń17 - 9
Dane wyjazdu:
46.79 km
21.79 km teren
02:14 h
20.95 km/h:
Maks. pr.:42.00 km/h
Temperatura:9.0
HR max:184 ( 96%)
HR avg:136 ( 71%)
Podjazdy:160 m
Kalorie: 1430 kcal
Rower:Magner
151
Środa, 30 marca 2011 · dodano: 30.03.2011 | Komentarze 0
W pracy wymieniłem (z przygodami) pedałka. Otóż w lewej korbie zerwałem gwint. Nie było żadnej pomyłki w obieraniu kierunku. Już od samego początku z siłą odkręcałem dwuletnie i wysłużone VP Bio Cleat SPD. De facto chciałem odkręcić ośkę po to by ją przesmarować i dostać się do łożysk w nadzieii na wymianę wysłużonych. Jednak okazało się, że sytuacja z gwintem zmusiła mnie do odkręcenia ramienia i "przegwitnowania" nowymi, aczkolwiek kupionymi dwa lata wstecz pedałkami K 2 gniazda od drugiej strony ramienia. Taki manewr udało mi się zrobić w imadle a z pomocą przyszedł kolega tokarz... Ale mimo to miałem serce na ramieniu korby...Niezła jazda i siwy dym był też z butami gdyż bloki zupełnie się zapiekły a śruby za nic nie dawały się odkręcić. Jedyny sposó to przeciąć śruby szlifierką kątową. Wszytsko było ok do czasu gdy cięty materiał rozgrzał się topiąc część tworzywa przeznaczoną na gniazdo. Musieliśmy robić przerwy w cięciu a studzenie odbywało się za pomocą chłodziwa tokarskiego;D
Buty zalane. Najważniejsze, że cały cyrk udało się zwinąć w 50 minut od rozpoczęcia tych dramatycznych scen. Same kadwójki też na maszynach kręcą się ładnie i są sztywne. Po zblokowaniu nie ma żadnego luzu(przy minimalnym naprężeniu sprężyn) przez co czuję się zjednoczony z moim rowerem jak nigdy przedtem. W butach bloki przykręciłem optymalnie, po środku kanału na śruby. Dotychczas były wysunięte "na palce" a to poważnie upośledzało postawę stóp względem nóg i tyłka na siodle. Teraz rzeczywiście przy skręcie kierownicą ocieram butem o oponę ale to nie rzutuje na cechy jazdy na wprost. Wyraźnie czułem jak ciągnące mięśnie miały więcej swobody a co za tym idzie proporcje w napędzaniu mięśniami wyrównały się i mam nadzieję, że to poskutkuje lepszymi wynikami oraz rozbudową tkanki mięśniowej;p Tak jakby to było najistotniejsze...
36
42
15
1:58
Kategoria w celach zarobkowych