Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 72041.98 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.69 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:173 ( 91%)
HR avg:120 ( 63%)
Kalorie: 2058 kcal
Rower:Magner

Spod kasztanów do Strykowa.

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 2

Dzisiejszy poranek zapowiadał się rześko. Miałem zamiar pojechać razem z Kasztanami. Nie od razu na głęboką wodą lecz przy brzegu lasu Łagiewnickiego rozgrzewałem się robiąc do startu 35 km. Wkręcanie się etapami do właściwego momentu w moim wypadku pozwoliło utrzymać dość leniwe tempo jak na szosowców. Co prawda nie jechałem całej trasy bo pewnie bym się przepalił ale do samego Strykowa trzymałem to leniwe tempo.
Jutro objazd trasy maratonu w Brzezinach i będę mógł objechać go tylko w tą niedzielę bo termin startu nie pasuje mi wcale.
...zamiast dojechać do skrętu na Białą wparadowałem do Moszczenickich domków letniskowych. Niestety prócz zaczynających sezon wczasowiczów nic tam ciekawego nie ma - mam głównie na myśli jakiś skrót przez rzekę do lasu Szczawińskiego. W celu odnalezienia najszybszych z możliwych dróg do Zgierza przed Białą skręciłem w Lewo za mozstkiem w kier. Michałowa a potem na czuja odnalazłem drogę w poprzek lasu k. Szczawina i tak jak wczoraj powórciłem przez Dąbrówkę Marainkę do siebie.