Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:181 (%)
HR avg:120 ( 63%)
Kalorie: 1271 kcal
Rower:Magner

Okoliczne pobocza wieczorem.

Niedziela, 15 maja 2011 · dodano: 16.05.2011 | Komentarze 0

Znalazłem się wczoraj m.in.: na terenie dawnej Boruty, w lesie Krogulec i okolicznych dołach - lisich(tu kilka technicznych, krótkich podjazdów) i wilczych.
Piekielne drzewa © darty24
Potem wzdłuż lini kolejowej pojechałem na rudunki a na malinkę dotarłem częściowo poprzez wąwóz. Musiałem nawrócić gdyż jazda strumieniem nie była by tym czego oczekiwałem. Jest tam pięknie.
Teren przed rozlewiskiem. © darty24

Zaparkowałem przy brzegu © darty24

29" zarosło. © darty24

Można zdziwić się, że w Zgierzu są takie miejsca do spacerowania, jeżdżenia no i skakania...
Potem pojeździłę trochę po górze wilamowskiej po piaskach - to chyba mekka quadów i samochodów terenowych oraz motocyklistów. Warunki tam są wprost doskonałe do takiej jazdy.
Kawałek asfaltem dalej przez zegrzanki wyjechałem do Skotnik wzdłuż lini kolejowej na Łowicz. Potem dopadłem żołty szlak łącznikowy do Łagiewnik przez Smardzew - tam też o mało się nie zgubiłem ale ważne jest to, że strumyk szemrał więc wiedziałem, że jadę właściwie. PO lesie Łagiewnickim przy kapliczkach w górę a potem już samo błądzenie. Wyjechałem żółtym a z Wycieczkowej odbiłem przez Arturówek do Zgierza.