Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Podjazdy: 30 m
Rower:Magner

Spacerek na rowerze

Piątek, 27 maja 2011 · dodano: 28.05.2011 | Komentarze 0

Pocztą dotarła oponka Maxxis'a - FLYWEIGHT 490. Wersja z oplotem 120 tpi, mieszance eXCeption. Założyłem ją oczywiście na tył bo z przodu duże koło. Wybór padł na nią dość żywiołowo choćby dlatego, że do opon Maxxisa nie można się przyczepić a ja mam same pozytywne doświadczenia. Wersja 2" trochę naciągana-bardziej przypomina to 1.9" ale najważniejsze, że tego nie czuć w terenie aż tak mocno. Po asfalcie teraz się wręcz płynie, unosi w powietrzu - odlot. Ważne, że na maratonie w Brzezinach "wagamusza" pokazała swoje pazury. Przy tych niezapomnianych ściankowych podjazdach zachowuje się kontrolnie, może tylko w jednym miejscu, gdzie był zryty piach... ale to pewnie dlatego, że byłem u kresu sił. Zakręty, błoto, korzenie czy mokra trawa są wybierane jak należy a środkowe kostki ciągną do góry jak górska kolejka. Nie trzeba wcale szukać klocowatych opon na podjazdy, właściwa mieszanka,"elastyczny" oplot i kształt bieżnika w połączeniu z niską masą stawiają tę oponę w czołówce stawki opon dotychczas przeze mnie używanych. Polecam ścigantom;p