Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 72041.98 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.69 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:175 ( 92%)
HR avg:122 ( 64%)
Kalorie: 1682 kcal
Rower:

W eximbike'u po zakup blatu.

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 06.06.2011 | Komentarze 0

Z samego rana, na rozgrzewkę wybrałem się na jazdę przez Jastrzębie Górne, Kontrewers i wzdłuż linii kolejowej wyjechałem w Zgierzu i dotarłem na kurs.
Po zakończeniu pojechałem do sklepu, w którym pracuje mój kuzyn Tobiasz. Kupiłem blat ale jeszcze nie wiem czy będzie pasować. W tej chwili blat w mojej Deorce jest już wyszczerbiony o dwa zęby. Jeździ ale mimo to zastanawiam się nad wymianą. Po zakupach i umawianiu się na maraton w Rawie pojechałem do łagiwenik na pętlę. Zrobiłem prawie trzy kółka po pętli a potem pokręciłem się po niebieskim szlaku. Prócz tego poćwiczyłem podjazdy.