Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71985.91 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:178 ( 93%)
HR avg:118 ( 62%)
Kalorie: 1238 kcal
Rower:Magner

Po leśnych ścieżkach w Łagiewnikach.

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 0

2:28
Popatrzyłem jak prowadzi m.in. żółty szlak. Nie wiedziałem, że jest tak bogato urzeźbiony. Jest w pewnym miejscu nawet mini park dla zjazdowców. Kilku chłopaków widziałem ale jakoś nie kwapili się do zjazdów. Patrzyli na mnie dość złowrogo gdy sobie podjeżdżałem ten ich park. Pewnie myśleli, że na sztywniaku to się połamię...
Później skojarzyłem Filię naklejającego plakat - dotyczący wyścigu Junior Cup, który odbędzie się 25 czerwca 2011 - z trasą, która już wstępnie była oznaczona biało-czerwoną taśmą co kilkadziesiąt drzew. Muszę przyznać, że jak na ściganie to całkiem nowe miejsca. Wyścig na pewno będzie dawał się w kość m.in. podjzadem od czerwonego szlaku w górę tak by potem zjechać prawie do samych kapliczek i skręcić w lewo i jechać wzdłuż wycieczkowej. Dalsza część to m.in żółty z różnymi singlami ale raczej na płasko. Szykuje się niezły rajd. W ten czas będę u rodziny by 26go pojechać ŚLR z Kielc.