Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71689.97 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.74 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Temperatura:-2.0
Rower:Magner

Trucht po śniegu

Sobota, 14 stycznia 2012 · dodano: 16.01.2012 | Komentarze 0

Świetnie biega się po śniegu, jest miękko choć dość niebezpiecznie. Każdy zamrożony kawałek śniegu chrupie pod stopami. Jeśli jest cicho wokół to mamy niezłą ucztę dla uszu. Miejscami kiedy biegłem polną drogą, buty zanurzały się po kostki w zawianym od wiatru śniegu. Pomimo mokrych butów nie odczuwa się chłodu ani wilgoci. Natomiast ludzie w małej wiosce patrzą na mnie jak na przebierańca w getrach. Ponadto kupiłem litr lodów także na pewno zostałem uznany za kompletnego eskimosa lub zwykłego czuba. Bo przecież każdy kto pije piwo pod sklepem lub w nim jest przykładową normą - zwłaszcza w sobotni, mroźny wieczór.