Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71785.27 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

HR max:138 ( 72%)
HR avg: 89 ( 46%)
Kalorie: 90 kcal
Rower:Magner

Sennie.

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 0

Zabrałem małą na pierwszą jazdę w tym roku. Podobało się jej tylko do tego stopnia, że nieprzymuszona zasnęła głęboko w foteliku. Choć do momentu popołudniowej drzemki było jeszcze ponad godzinę to nie przeszkodziło jej by zasnąć. I tak właśnie wyglądałem jak ten cap co podtruł dziecko. Głowa leciała jej w dół a kaskiem opierała się o moje pośladki, naprzemian lewy z prawym. Czoło natomiast stabilnie spoczywało na siodle. Ubaw. Podjeżdżam pod garaż by sprytnie przełożyć ją do wózka. Budzi się niespodzianie i mówi "bim-bam" bo to był ostatni dźwięk jaki słyszała gdy jechaliśmy nieopodal kościółka na Rudunkach...