Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71877.71 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

258

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 0

48/24/3 1:48

Jeszcze w tygodniu planowałem wyjazd w Świętokrzyskie na ŚLR Daleszyce. W zeszłym roku były pechowe a w tym nie będzie ich w ogóle. Nie jadę i tyle - żona ma urodziny a ja mam grypę żołądkową - ładnie rzecz ujmując...

Ponadto dziś zauważyłem ostateczne pęknięcie pomiędzy linką kevlarową a bokiem opony Nobby Nic. Hamulce dobrze były ustawione a ja udam się celem próby reklamowania. W zamian założyłem na tył Maxxis'a "wagamusza 490" a na przód starą, drutowaną oponę CST. Jej obwód jest o 8 cm krótszy od WTB, które to robiło patataja i skupić się nie było sposób na normalnej, asfaltowej jeździe. Jeśli pogoda dopisze we troje jedziemy jutro na rowerki. Ja i córa na jednym a żona na Stevens'a