Kto?

[brak pliku z avatarem] Cześć, jestem darty24 z miasteczka Zgierz. Przejechałem 71779.77 kilometrów asfaltami. Resztę 11638.38 w terenie. Moja średnia to 20.70 km/h i... żaden to wyczyn;P

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy darty24.bikestats.pl

Podjazdy:300 m
Rower:Magner

286

Piątek, 15 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 0

Ostatnio po mojej pracy jeżdżę składać rowery. Przeważnie w ciągu dnia pracy robię 40 - 45 km. W piątek razem z Andrzejem i jego chrzestnym Krzysztofem pojechaliśmy na pętlę ŻTC Kalonka. Na rowerze szosowym można uzyskiwać naprawdę duże prędkości. Andrzej na Kojak'ach 35x559, Krzysiek na 23x700 a ja przód 54x622 a tył 50x559. Trzymaliśmy się razem całe okrążenie a tuż przed kreską ok 250 m. chłopaki przyspieszyli. W ostatniej chwili wyprzedziłem ich obu i dotarłem po zmaganiach jako pierwszy. Był to jeden z nielicznych momentów kiedy dałem chyba z siebie wszystko.
Następnie gdy już wracaliśmy przez Wódkę zielonym szlakiem pieszym Andrzej był na tyle nieuważny, że przy mocnym hamowaniu przodem przeleciał przez kierownicę. Jego kask dość solidnie był starty po lewej stronie. Prócz tego kolana, barki, plecy, kość ogonowa, łokcie, przedramiona nosiły ślady otarć. Po ok 15 minutach facet wstaje i wsiada na rower. Dociera w asyscie Krzycha na pogotowie a po wykonaniu zdjęć RTG nie ma potrzeby owijać go w mokry, szybko schnący gips. Dużo szczęścia. Wyglądało to potwornie...